سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بله!

ما که خفه شدیم از دست این خاله و عموهای کج و کوله ی رنگ و وارنگ جعبه ی جادویی، با اون بدآموزی های بیش از حدشون

از یه طرف ترجیح می دیم دخترکمون عادی و معمولی بار بیاد، و تو یه "گلخونه ی بدون تلویزیون و پاستوریزه ی غیرمعمولی" رشد نکنه، از طرف دیگه، معلوم نیست باید جواب اون بخش فوق حساس مادرانه رو چی بدیم!

که خب بنده خدا دلش نمی خواد دخترک کوچولوش بی ادبی های پنگول و ادا و اصولای مسخره ی خاله شادونه و اصطلاحات زننده ی امیرمحمد و لوس بازیای ململ و گلی رو یاد بگیره!!!

خلاصه که گیر کردیم بد گیر! خوب که الحمدلله وجود نداره، یکی دو تا برنامه ی متوسطی که هست رو در راستای همون "اجتناب از تربیت گلخانه ای" با اغماض می ذاریم دخترکمون ببینه و چشممونو می بندیم رو عیب و نقصاش، (گل آموز بدک نیست، دست دستی هم خوبه، حالا بماند که دومی کپی محض یه برنامه ی غیربومیه)

می گم اگه همّ و غمّی که جناب رئیس صدا و سیما و کارکنانشون در سانسورای خبری و رسوندن اخبار کج و کوله ی چپ و چوله به گوش مردم به خرج می دن رو نگه می داشتن و جمعش می کردن و می ذاشتنش رو کار فرهنگی و ایجاد فقط یک برنامه ی مناسب آینده سازای این مرز و بوم شاید  اوضاع تولیدات کودک "رسانه ی ملی!!!!!!!!!" اییییییییینهمه افتضاح نمی بود.

البته خدا رو شکر که من الان دارم فقط حرص مشکلات برنامه های کودک این رسانه رو می خورم، چون نقد کلی این ماجرا و اوضاع مسخره ی سریالای کره ای(دونگی و جومونگ و یانگوم و ...) و فیلمای مثلا پلیسی که البته طنز از آب درمیاد(دیوار و ...) و وضع مشخص اخبار و جُنگای خانوادگی بماندددددددددددد (که تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل)

باز گلی به جمال سازندگان "رادیو هفت" که پاشدن از رادیو اومدن تو سیما تا اقلا ساعت یازده تا دوازده شب رو یه نفس عمیق به ما بدن که یادمون بره چرت و پرتایی که صبح تا شب تلویزیون محترم به خوردمون داده و شب با کابوسی به نام "رسانه ی ملی" به خواب نریم ... 

باز خدا رو شکرتررررر که ما نرفتیم آنتن دیجیتال تهیه کنیم (که روزی سه بار سریالای فسیل نود و بوق سال پیش رو بکنن تو حلقمون)، چون اونطوری باید حرص شبکه پویا رم می خوردیم.

 جالبه این روزا هرکی به ما می رسه می گه:وااااا چرا آنتن دیجیتال نمی خرید؟ انقد خوبه، صبح تا شب بذار شبکه پویا سنا سرش گرم بشه!!!!!!

انگار ما موظف بودیم یک عدد گل بی خار رو تحویل جهان هستی بدیم، اونوخ صبح تا شب بشونیمش پای خزعبلات مسئولین محترم رسانه تا گند بزنن تو خلاقیت و ابتکار و ادب و شخصیت و نزاکت و هویتش ...

والا!!!

 


چهارشنبه 91/8/3ساعت 3:52 صبح بشکن سکوت را () |